BMW AG (o abreviere de Bayerische Motoren Werke AG, Rus Bavarian Motor Works.) - Producător german de automobile, motociclete, motoare, și biciclete. Președinte al societății de astăzi este Norbert Reithofer, ca designer șef - Adrian van Hooydonk. Motto-ul de limba engleză - "Masina de conducere Ultimate" și "Sheer placerea de a conduce". În limba rusă - "Placerea de a conduce".
Nume
In numele rus «BMW» pronunțat "bla-em-ve", care este aproape de pronunția germană, ocazional întâlnește scris "BMW". În țările vorbitoare de limbă engleză spune "bi-em-double-u".
Există, de asemenea, mai multe nume "neoficiale": Compania Motociclete istoric, a fost numit "Beamer" (engleză Beemer), pentru mașini - similare, dar nu la fel ca "BMW-ul" (engleză BMW-ul). În Rusia pentru a se referi la marca poate fi, de asemenea, a folosit numele de "comportamentale", "Boomer", în Grecia "Beba", în țările arabe - "BM". Mașinile pot fi, de asemenea, numit în funcție de serie a acestora, cum ar fi Seria 5 - Rus. fibra ea. Fünfer, Eng. fibra.
Compania a fost fondată de Karl Friedrich Rapp în octombrie 1913, inițial ca un producător de motoare de aeronave, Bayerische Flugzeug-Werke. District de Munchen - Milbertshofen a fost aleasă pentru că a fost situat în apropiere de Flugmaschinenfabrik Gustav Otto - producător de aeronave german. Din 1929, albastru și alb, logo-ul circular BMW, utilizări, și până în prezent (arătat în dreapta), pentru confortul începe să fie tratată ca o elice de avion pe un cer albastru. BMW susține că culorile alb și albastru din logo-ul sunt luate din pavilionul Bavaria.
BMW 320i E46
BMW Vision Dynamics
În 1916, compania a semnat un contract pentru producția de motoare V12 pentru Austro-Ungaria. Care au nevoie de finanțare suplimentară, Rapp primește sprijinul Camillo Castiglioni și Max Friz, compania a re-creat ca Bayerische Motoren Werke GmbH. Super Extended dificultăților cauzate Rapp a părăsit compania și societatea de administrare a făcut industriaș austriac Franz Josef Popp în 1917, compania a fost numit BMW AG în 1918.
În 1919, Franz Diemer a stabilit primul record mondial pentru BMW, ridicându-se la o înălțime de 9760 de metri pe un avion cu motor BMW.
După Primul Război Mondial, Tratatul de Pace de la Versailles din 1919 a interzis producerea de aeronave în Germania. Otto închis fabrica lui și BMW a trecut la producția de franare pentru trenuri.
În 1922, BMW își construiește prezent clădirea principală la est de Munchen Aeroportul Oberwiesenfeld (acum a orașului olimpic Center).
În 1923 prima motocicleta produsa de fabrica BMW din Munchen.
În 1924, primul zbor intercontinental la Persia cu avionul, echipate cu motoare de BMW.
În 1926, hidroavionul Rohrbach Ro VII cu motor BMW VI stabilește cinci recorduri mondiale.
1927. Acest an a fost stabilit 87 de recorduri mondiale în domeniul aviației. 29 dintre ei - pe avioane cu motoare de BMW.
În 1928, BMW a achiziționat fabrica de automobile din Eisenach (Thuringia), și cu el o licenta pentru fabricarea de o masina mica numita Dixi. Compania intra într-un acord de licență pentru construirea de motoare radiale cu un avion american de motor al producătorului Pratt & Whitney.
1929 Dixi - numele de prima masina BMW. Acesta a fost dezvoltat în Munchen, precum și toate produsele ulterioară BMW, dar mașinile au fost produse în Eisenach până la patruzeci de ani. Ernst Henne este cel mai rapid rider din lume pe o motocicleta BMW.
După al doilea război mondial
BMW Alpina B5
Puternic în epoca de dinainte de război, BMW a fost după al doilea război mondial într-o situație critică, în mare parte din cauza interdicției de producere a care stă la baza motoare de aeronave comerciale și distruse sau ocupate de inamic al Germaniei război mondial grupa II de plante din München și Eisenach. De exemplu, planta München Milbertshofen, în funcție de decizia de forțele de ocupație americane să fie demolate. Ca și alte companii auto germane, cu un devastat de război bazei industriale mondial, BMW a luat ani de renaștere ca un mare producător de automobile: numai în 1962, compania a lansat un vehicul care a permis-l pentru a efectua această sarcină.
Strategia de BMW în anii de după război a fost de a încerca să îmbunătățească lucrurile prin producerea de motociclete cu putere redusă, deoarece aliații au permis BMW cu privire la rezultatele de război pentru a produce motociclete, cu o capacitate a motorului de doar 250 cm3, precum și sedan mari și confortabile. Cu toate acestea, condițiile de piață și de gestionare a depus eforturi pentru a restabili producția de motoare de aeronave BMW BMW a condus compania la marginea prăpastiei și aproape încheiat în stabilirea controlului asupra acesteia de către rivalul etern - Mercedes-Benz.
Producția de motociclete ușoare
Cu toate acestea, personalul companiei a reusit sa salveze BMW prin emiterea de bunuri de uz casnic și biciclete, care sa reflectat în decizia americanilor de a inversa decizia de a demola fabrica și rezolvarea ulterioară a producției de motociclete ușoare. Deci, în 1948, R24 motocicleta de la Munchen a devenit primul post-război produs BMW. Ca și predecesorul său, 1930, R24 a venit cu un brand de transmisie BMW, a fost vopsit negru și a avut un cărucior tapiterie alb.
Spre deosebire de predecesorul său, acest articol are capacitate cu un singur cilindru motor de 247 cm3, un preț mult mai mic, și, ca urmare, a fost mult mai accesibil și la mare cautare printre cei nevoiași din germanii vehicule.
Până în 1951, BMW a produs mai mult de 18 milioane de aceste biciclete un an care a adus profituri si a permis dezvoltarea unui nou model - R51 dispune de un motor boxer de 2 cilindri.
BMW
1951 - BMW produce primul său mașină post-război - 501.
1954 - BMW este campion mondial în motociclete de curse cu atas și deține Campionatul Mondial următorii douăzeci de ani.
1955 - Sucursala BMW Triebwerk GmbH înapoi la viață. Compania se concentrează pe tradiția producției de motoare de aeronave. Următorul pas în direcția cea bună a fost schimbarea în politica de BMW, în scopul de a promova produsele lor în rândul clasei de mijloc. O prima masina de masă în anii de după război a fost BMW Isetta. Ideea de a crea o masina in miniatura aparținea companiei italiene Iso, și a creat prototipul corpul ei a fost cumpărat de către germani.
1956 - masini sport modelează 503 și 507.
1959 - 700 model a fost primul mare succes pentru masini de serie BMW. BMW Group este expus la vânzare.
1975 - Pe parcursul acestor ani acolo, în primele trei povești BMW, a fost lansat în organism E21.
1994 - Lansarea uzina BMW din Spartanburg. Deschide Sucursala al 16-lea BMW de Mexico SA, a stabilit un birou de vânzări în Beijing.
1995 - Prezentarea legendarul BMW Z8. Masina este stea de cinema și a jucat în filmele cu James Bond.
1999 - La Salonul Auto Detroit o prezentare a noului all-wheel drive SUV BMW X5.
Proprietarii si management
Construirea BMW Sediul și Muzeul BMW din Munchen, Germania.
Această secțiune din articol nu este scris încă.
Conform planului de unul dintre participanții la Wikipedia, acest loc trebuie să fie amplasat o anumită secțiune.
Puteți ajuta prin scris această secțiune.
La data de 25 iulie 2011 Stefan Quandt detine producatorul de piață de 17,4%, sora lui Susanne Klatten - 12,6%, mama lor Johanna Quandt - 16,7%. Piața tranzacționate miza 53,3 la sută din companie.
Activități
BMW în 2008, a emis 1203482 automobile (scaderea a fost de 7,6%, comparativ cu aceeași perioadă din 2007) [10].
Numărul total de angajați - 100041 de persoane (2008). Veniturile pentru 2008 a fost de 53,2 miliarde euro, profit net -. 330 milioane de euro [necesită citare 722 zile
Principalul concurent pe piata BMW autoturism este de Daimler AG. De asemenea, concurente sunt ferm Audi si Lexus.
Membru al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Facilitățile principale de productie sunt situate în Germania (Dingolfing, Regensburg, Leipzig, Munchen). De asemenea, masinile vor companii din Thailanda, Malaezia, India, Egipt, Africa de Sud, Vietnam și Statele Unite ale Americii (Spartanberg). În Rusia, BMW merge în Kaliningrad ("Autotor"). De asemenea, în China, funcționează un joint-venture cu Brilliance Auto.
Tip
Societate pe acțiuni
Listarea la bursă
FWB: BMW, ISE: BMW
Anul fondării
1916
Locație
Germania: München
Cifre cheie
Norbert Reithofer, președinte al Consiliului de Administrație
Ramură
Industria de automobile
Producere
Masini, motociclete
Cifra de afaceri
▲ € 68,8 млрд (2011)
Profitul din exploatare
Млрд € 7077 (2011)
Profit net
▲ € 4907 млрд (2011)
Numărul de angajați
~ 100.000 (sfârșitul anului 2011)
Companii afiliate
Mini, Rolls-Royce
Auditor
KPMG a
Website
bmw.ru
No comments:
Post a Comment