Thursday, July 4, 2013

Mercedes-Benz - romina


Mercedes-Benz

Tip
Divizia de Daimler AG
Anul înființării 1886
Fondatorii Karl Benz Gottlieb Daimler Wilhelm Maybach
Locație Stuttgart, Germania
Oamenii-cheie Dieter Zetsche (Presedinte al Consiliului de Administratie)
Industria de automobile Industria
Producția de autoturisme, camioane, autobuze, motoare
Societatea-mamă Daimler AG
Site-ul Mercedes-benz.de
Mercedes-Benz (Mercedes-Benz, în Germană pronunția mɛʁtse ː dəs bɛnts) - producător german de automobile specializat în producția de prima pasageri, camioane, autobuze si alte vehicule. Acesta este acum o filială a grupului "Daimler AG". Biroul principal (sediul central) este situat în Stuttgart. Fondată în 1871, [necesită citare 472 zile]. În 2010 brandul a fost estimat la 25.2 miliarde de dolari, în timp ce țineți doilea cel mai mare preț de companii producătoare de automobile.

Istoria Mercedes

Istoria acestui brand este alcătuită din poveștile a două branduri de masini bine-cunoscute - "Mercedes", produs de compania germană "Daimler-Motoren-Gesellschaft" și "Benz", care au fost construite de același nume. Ambele companii sunt destul de bine dezvoltate independent, o în 1926, au fuzionat într-o nouă preocupare "Daimler-Benz".
Benz
În 1886 a fost creat cu trei roți transport auto-propulsate cu un motor pe benzina. În același an, creatorul ei - Karl Benz a fost acordat un brevet pentru această invenție. Primul vehicul cu trei roți din lume a fost pus în producție.
După șapte ani, a pierdut campionatul Daimler, Carl Benz construiește vehicul cu patru roți, iar în anul următor de design, chiar mai mult perfectă sub ciudat numele de "biciclete" intra in productie.
În 1901, la scurt timp după lansarea noului model de Daimler "Mercedes-35PS» devine clar cum "Benz", în spatele progres. Pentru a prinde din urmă, acționarii sunt invitați la compania de inginerul francez Marius Barbara. Datorită diferențelor tehnice Karl Benz este plecarea din companie a fondat. Curând, a devenit clar - francezul nu a trăi până la așteptările. Urmând logica de masini germane trebuie să fie făcute de mâinile germanilor, Societatea, în calitate de inginer șef, a fost invitat Fritz Erle. Din nou, nu noroc. Acesta a fost doar cu sosirea a companiei talentați inginer Hans Niebel lucrurile au mers treptat în jos. În 1909, crearea unei game de masini frumoase, compania a construit cea mai faimoasa masina de curse de timp, "Blitzen-Benz", cu o capacitate a motorului de 200 de litri. s. și volumul de 21594 cm3.
În anii de după război au existat mai multe modele noi, dintre care cea mai mare a produs cu succes până la jumătatea lunii douăzeci de ani. În total, de la începutul producției în 1886, iar asocierea cu "Daimler-Motoren-Gesellschaft", în 1926, compania "Benz" produs 47,555 de vehicule, inclusiv automobile, camioane și omnibuzele.
Daimler
În 1890, Gottlieb Daimler în Bad Kanshtat (Stuttgart), a fondat compania în nume propriu - "Daimler-Motoren-Gesellschaft", a decide problema creat cu patru ani înainte de el și a luat parte în mod activ Wilhelm Maybach vehicul cu patru roți. După o serie de încercări, nu foarte de succes care sunt încă găsit cumpărătorii lor entuziast, designer de V. Maybach în 1901, a reușit să creeze un model de succes. La insistența consulul Imperiului Austro-Ungariei la Nisa și, în același timp, șeful "Daimler" în mașină Franța Emil Jellinek a fost numit în onoarea Fecioarei Mercy (născută Maria de las Mercedes (de la latinescul "Merces» - «Cadouri»)) , imediat după care s-au numit toți copiii săi, printre care se afla fiica notorii Mercedes consul, și de proprietate (barci, case, un hotel și cazinou).
Primul "Mercedes-35PS», care este modul în care a fost numit, a avut o deplasare motor cu patru cilindri de 5913 cm3, aranjament clasic de unități de bază și frumos (la acel moment) aspect. Un an mai târziu a văzut lumina de design îmbunătățit sub numele de "Mercedes Simplex". O gamă mai largă de produse. Cel mai bine-cunoscute reprezentanți ai acestei serii au fost numele mândri de "Mersedes-40/45PS" și "Mercedes-65PS» și motoare de 6785 cm3 și, în consecință, 9235 cm3, permite o viteza de 90 kilometri pe oră
Înainte de al doilea război mondial "Daimler-Motoren-Gesellschaft" a reușit să producă o gamă largă de vehicule lor cu motoare diferite (de la 1568 cm3 la 9575 cm3), concepute pentru o varietate de consumatori, inclusiv de lux, masini ultra-liniștite cu motoare cu distribuție a gazelor valveless produs de brevetul US de "Knight."
Imediat după război, Paul Daimler a inceput sa experimenteze cu compresor, care să permită o jumătate de ori puterea motorului creștere. Nou venit în funcția de inginer șef în 1923, Ferdinand Porsche a adus experiment la concluzia sa logică, fondată în 1924, este una din masinile cele mai remarcabile din lume - "Mersedes-24/100/140PS" cu un șasiu magnific și capacitatea motor supraalimentat cu sase cilindri de 6240 cm3 și o putere de 100 - 140 L. s.
Prin 1926, "Daimler-Motoren-Gesellschaft" a făcut, la toate fabricile sale pentru un total de 147,961 masini, cu o capacitate de maxim a fost atins în 1918. În ciuda tuturor dificultăților din ultimii ani de război, apoi a reușit să producă 24,690 autoturisme.
Combinarea concurenți


Trei-fascicul stele, Mercedes-Benz pe capacul radiatorului
După fuziune în 1926 de către Daimler și Benz preocupare nouă Daimler-Benz a fost capabil de a utiliza în mod eficient expertiza de designeri de la ambele companii, care au stat la capul lui Ferdinand Porsche. Acesta este actualizat în întregime gama de produse, bazate pe modele recente de Daimler, acum fiind emise sub numele de Mercedes-Benz. În primul rând dezvoltarea Porsche nou în 1926 a fost "compresor" seria K, care a inclus modelul 24/100/140 (în limba engleză), cu o capacitate motor cu 6 cilindri de 6240 cm3. Pentru mai multă putere și viteză (de până la 145 km / h), a fost numit "capcană a morții." Ea a devenit o baza pentru seria mai bine-cunoscut S, care a constat din modelele S (Sport), SS (Supersport), SSK Supersport Kurz (RUS Supersport scurt) și SSKL Supersport Kurz Leicht (Rus Supersport lumina scurt).
În 1928, Porsche a plecat Daimler-Benz, și a fost succedat de Hans Niebel (Hans Nibel). Sub conducerea sa, a lansat masini Mannheim-370 ("Mannheim-370"), cu o cilindree motor cu 6 cilindri de 3.7 litri și Nurburg-500 ("Nürburg-500"), cu unitatea de 8 cilindri 4.9-litri, cu sediul la cele mai noi modele de Porsche.
În 1930, a fost Großer Mercedes (RUS mare Mercedes) sau Mercedes-Benz 770, cu 8 cilindri, capacitate motor de 200 de cai putere de 7655 cm3, cu un compresor, în 1931, compania a făcut debutul în sectorul automobilelor mici, în cazul în care acesta a reprezentat un mare succes Mercedes 170 6 cilindri de 1692 cm3, cu roți independente suspensiei fata.
În 1933, au existat pasageri Mercedes-Benz 200 și sportiv Mercedes-Benz 380 cu 2,0 - și motoare de 3,8 litri, acesta din urmă de care a dezvoltat 140 CP cu un compresor. Pe baza modelului sportiv în 1934 a creat Mercedes-Benz 500K, cu un motor de 5 litri, care a devenit o bază de 2 ani pentru o bine-cunoscuta mare "compresor" a masinii Mercedes-Benz 540K. În anii 1934-1936 compania a lansat o lumină Mercedes-Benz 130 4 cilindri 26 CP montat în spate capacitate cilindrică de 1308 cm3, care a fost urmat de 150 roadster și 170h sedan.
Sub conducerea tehnică a designer-șef Max Sailer (Max Sailer), care la înlocuit pe Niebel, în 1935, au fost create de populare 170V model low-cost cu o capacitate motor in 4 cilindri de 1697 cm ³, din lume prima masina de productie cu un motor 260D diesel (1936), și nou "Big» Mercedes-Benz 770 (1938 an) la cadrul de grinzi de secțiune transversală ovală și suspensie pe arcuri spate, care a servit liderii naziști.
Mercedes-Benz în timpul al doilea război mondial
În timpul războiului, Daimler-Benz a produs si camioane si autoturisme din diferite clase. Cu toate acestea, bombardament aerian de două săptămâni a Forțelor Aeriene anglo-americană, în septembrie 1944 a transformat Daimler-Benz Aktiengesellschaft într-un morman de ruine. Distrugerea de îngrijorare mare evaluate în moduri diferite, fabrica principală din Stuttgart, a fost distrus de 70%, cu motor și magazin de organism în Zindelfingene - 85% din camioane din plante Gaggenau a fost complet distrus. Fosta fabrica Benz und Cie în Mannheim mai norocoși dintre toate - daune numai 20%, iar motoarele diesel fabrică Berlin-Marienfeld, Daimler'om a cumparat in 1902, complet distrus la sol. În cazul în care evaluarea de distrugere a fost gata pana in ianuarie 1945, Consiliul de Administratie a decis ca Daimler-Benz există nu mai este fizic
Un nou început
Pentru reconstrucția post-conflict a fabricilor distruse avut timp, astfel încât producția de automobile a inceput abia in iunie 1946. Pentru dezvoltarea de mașini noi nu au nici o bază, nici bani, asa ca primul automobil de dupa razboi a fost sedan W136 - "170V". Deși designul a fost dezvoltat la mijlocul anilor 1930, o masina compacta, cu un motor de 38 de cai putere a fost începutul unei noi istorii a marca. Încă din luna mai 1949, anul a fost un upgrade major. Motorul a fost majorat la 70 cm ³, (până la 52 CP modelul «170S"), au existat variații în stilurile convertibile și stația de vagonului (decapotabile so-called. "A" și "B"), și cel mai important - modele cu motoare diesel " 170D ».
Până la începutul anului 1950 Daimler a avut ambiții mari pentru vehiculele viitoare, dar lansarea unei noi generații de vehicule necesare pentru dezvoltarea în continuare a bazei de producție. Prin urmare, la începutul anilor 1950, în ciuda apariției de noua serie de lux "300" (vezi mai jos), continuarea producției de modele cu un design depășite. A continuat modernizarea constantă și lansarea de noi modele. Deci, în ianuarie 1952, a existat un model cu un corp mai mare, care a fost numerotat W191. Dar, chiar înainte de faptul că în luna martie 1951, a pus pe masina in loc de un motor cu 4 cilindri, cu sase cilindri, cu 80 CP Împreună cu un nou design exterior (de exemplu, amplasarea de lămpi față în aripi) W187 masina a fost redenumit "220" și a luat segmentul de mijloc între "170"-mi și "300"-mi. Acesta este oferit în trei variante de caroserie (sedan si cabrio "A" și "B").
Doar noua ani (problema sa încheiat în septembrie 1955,) a fost construit 151,042 și, respectiv, 18,514 automobile "170" și "220". Prin aceste vehicule, Mercedes-Benz a fost capabil de a crea o bază solidă pe care compania va fi un producător de automobile de lider în Europa de Vest.

"Adenauer"
După instalații de valorificare de succes și producerea de mașini de mici, până la sfârșitul anului 1940 Mercedes-Benz, din nou, a început să restabilească de brand pre-război, ca un producator de masini de lux. Cu avansuri de astăzi în mod auto, în noiembrie 1951 de la Paris Motor Show, o nouă limuzină Executiv W186 «300». Masina, deși, și a fost construit într-un aranjament clasic (cadru și corp separat), echipat cu un puternic motor cu 6 cilindri în 2996 cm ³, cu o came deasupra capului.
Masina a fost produs în două variante de caroserie - sedan și cu patru uși convertibil "D" și a fost un succes imens printre marii oameni de afaceri, vedete și politicieni. Este a doua categorie, și a dat masina numele neoficial în onoarea primului cancelar federal al Germaniei, Konrad Adenauer, care a avut o masina personala si este foarte apreciat. De la asamblarea autovehiculului a fost efectuat manual, interioarele au fost făcute de către cumpărători și echipate cu radio, telefon, precum și multe alte inovații.
Vehicule de mână-asamblate permit pentru modernizarea continuă, în cele din urmă, la sfârșitul anului 1954, a fost o serie de W186 "300B", care a primit noi tamburi de frână și geamuri fata. Un an mai târziu a fost înlocuit cu "300S", echipat cu o firmă de transmisie automată Borg-Warner. Dar cea mai mare pas înainte a fost făcut în mijlocul anilor 1950, când a fost făcută de către Bosch invenție este sistemul de injecție de carburant. Ea a fost echipat cu o serie W188 «300SC» C sfârșitul anului 1955 an.
În ianuarie 1952, nu a existat o serie de clasa executive W188 - "300S", care a fost produs ca un coupe, cabrio "A" și roadster cu doua locuri. Cu trei Solex motor de compresie carburatoare a crescut la 7,8:1, și 150 CP rupt de masini mai usoare la 180 kilometri pe oră Dacă ansamblul de mare "Adenauer" a fost relativ rapid (aproximativ o mie de un an, luând în considerare capacitatea totală a mărcilor de plante), producția medie de automobile "300S" nu a fost mai mult de o sută de bucăți pe an.
Cu toate acestea, în cazul în care cererea de mare "Adenauer", a continuat, eliberarea editie limitata "300S" a devenit impracticabil după roadster SL și coupe pontoane modele similare de la mijlocul anilor 1950 (a se vedea mai jos). Asamblarea ulterioară a vehiculelor uzate a fost o povară mare pentru companie, astfel încât în ​​1958, producția de toate cele trei organisme W188 a fost întrerupt după doar 760 de masini.
În ceea ce privește sedan emblematice și decapotabile «D», în august 1957, a avut loc o modernizare completă a mașinii, care a devenit cunoscut sub numele de W189 - "300D". Principala diferență extern a fost în partea din spate a vehiculului, care a luat forma unui sedan ponton (vezi mai jos). Similar, schimbat forma și partea din spate a acoperișului cu extindere coada sticlă. Geamuri laterale, de asemenea, a devenit foarte confortabil pentru oportunitatea de timp de vară pentru a elimina coloana centru. În scopul de a pătrunde cu succes pe piata din SUA, mașinile pot fi dotate cu aer condiționat și servodirecție hidraulică, iar anvelopele lor au fost vopsite în alb. Sub capotă, noul "Adenauer", acum a fost sistemul de injecție de carburant, iar motorul poate dezvolta 180 CP. s. și dispersa masina greu de 165 kilometri pe oră
Asamblarea "Adenauer" a durat până în martie 1962, a fost construita totala 8288 x W186-3142 și W189. Prin această serie de Mercedes-Benz a recăpătat complet reputației sale de dinainte de război ca un producător de automobile de lux.

Pontoane

La începutul anilor 1950. de la Mercedes-Benz au în cele din urmă resurse și personal pentru a realiza ambițiile lor. După cum sa menționat deja, modelul "170" și "200", la începutul anului 1950 are complet depășite, și "300" s-ar putea permite doar elita din timp. Marche necesare serii unificate de masini, ceea ce ar fi o, de încredere moderna, dar este relativ costisitoare și ușor de întreținut.
Ieșire a fost evident - tipul de caroserie monococa, dar apoi Mercedes-Benz a păstrat liniile clasice ale pasajele roților și așa foarte terminologie introduse în organism ponton de design auto. Aceasta a fost o masina noua W120 «180», primul difuzat în iulie 1953 Ediția a durat până la începutul anilor 1960. și a dezvoltat mai multe modele si upgrade-uri. Astfel, în februarie 1954 a fost o opțiune diesel "180D", iar în martie 1956, mai puternic și confortabil W121 «190», care a apărut, de asemenea, modificarea diesel «190D» august 1958 Dar cel mai important model a fost roadster sportiv "190SL", construit pe un corp comun cu W121, în ciuda diferențelor externe semnificative. (A se vedea descrierea de mai jos)
Primul șase cilindri, așa-numitul "Pontoane mari", a apărut în iunie 1954 cu un model W180 "220a", cu o capacitate a motorului de 89 litri. s. Ca și frații săi mai mici, masinile au suferit o serie de modificări pentru a martie 1956 a existat o serie pilot lea similare "190", "220S", care a fost produs în plus față de sedan, de două-uși stiluri de caroserie coupe si cabrio, cu o putere a motorului de 105 CP. s. Aceeași vechi "220a", acum a devenit cunoscut sub numele de "219" sub un nou corp W105. Aspectul final la poveștile de pontoane mari a avut loc în octombrie 1958, când au fost modele cu injecție de carburant "220SE» (E - Einspritzmotor) pentru sedan, coupe și cabrio, care sunt în prezent menționate ca W128.
Eliberarea de pontoane mari seria 220 a continuat până în septembrie 1959 (sedan) și noiembrie 1960 (coupe si decapotabile). S-au construit, respectiv, 111035 și 5371 astfel de vehicule. Pontoane tineri a produs mai mult, până la octombrie 1962 s-au construit sedan 442963 W120 și W121, precum și roadster 25881 "190SL". Total de 585,250 de vehicule, din care scara a permis brand pentru a sărbători întreaga lume, astfel încât de îndată ce au fost exportate în mod oficial de 136 de țări. În timpul înregistrării o bază solidă pentru viitoarele modele, deja în 1960, conform analizei Daimlera construi o mașină în Sindelfingen a avut doar 25 de ore. Dar lumea auto la sfârșitul anilor 1950 - începutul anilor 1960. este în curs de schimbare rapidă, și să rămână competitivă într-o luptă inegală cu producătorii americani nevoie de o nouă generație de vehicule.

SL (Sport Leicht)

Împreună cu producția de autoturisme, Mercedes-Benz a acordat o atenție mult la refacerea reputației sale de curse. Întreaga Daimler'a birou angajat în crearea aerodinamic lumină. Un succes deosebit a fost masina in care W196 argentinian pilot de Juan Manuel Fangio a castigat sezoane de 1954 și 1955 lui. (A se vedea comanda Mercedes în formula 1). Masina in sine a fost construit pe experiența fost designer de motoare de avioane de luptă Messerschmitt Bf.109 și a avut un sistem de injecție de carburant și mecanismul de supape desmodromny.
În 1955, o versiune îmbunătățită a așa-W196S. «300SLR» la numarul 722, care nu sunt stabilite bătut la acest record zi pentru Mille Miglia, condus de un celebru pilot de curse britanic Stirling Moss. În ciuda rezultatului tragic al campionatului de 24 de ore de la Le Mans, unde a și murit șofer Pierre Levegh și 82 de spectatori, Mercedes-Benz a castigat cu succes Campionatul Mondial în 1955, an. Cu toate acestea, după ce acest brand a părăsit lumea curselor de mulți ani.
Dar succesul nu a putut ajuta, dar lăsa un vehicule de brand vechi. În 1952, a existat o cursa W194 "300SL", predecesorul de SLR-și, deși ea a fost în stare să termine al doilea și al patrulea în campionatul de Mille Miglia din acel an, și, de asemenea, a participat la Carrera Panamericana și Targa Florio. Organismul este format dintr-un cadru tubular acoperit cu un aliaj de proprietate de aluminiu și magneziu "electroni" și a avut o brichetă și o versiune reproiectată a unei curse are nevoie de motor cu șase cilindri din adenaeuera. Dar cel mai interesant element de design a fost în formă de cabină și uși, pentru rezistență și greutate de economisire, au deschis care a dat masina porecla "gull-wing".
În 1953 om de afaceri Max Hoffman, oferite de Mercedes-Benz'u o versiune drum "300SL" pentru piata americana in curs de dezvoltare. Rezultatul a fost W198 «300SL». De la premiera sa în 1954, caracteristicile sale futuriste, și, desigur, a ușilor neobișnuite garanta succesul complet. Elite Statele Unite ale Americii unde a livrat peste 80% din toate mașinile, cumpara licitații lor. Inițial, mașina a fost un sistem de trei tipuri de carburatoare Weber a dat putere de 115 CP Curând, cu toate acestea, a fost introdusă pe sistemul de injecție a companiei Bosch, care a crescut puterea la 215 CP (158 kW) la 5800 rot / min. Aceasta a permis lumina pentru a dispersa masina la 250 kilometri pe oră
Succesul a masinii "300SL" șocat compania in sine. Cu toate acestea, cu toate avantajele sale, design complex și de a construi mult timp a făcut-o aproape inaccesibile pentru piața Lumii Vechi. Dar sentimentul este deschis pentru potențialul pieței de brand, inginerii Mercedes-Benz'a început imediat să dezvolte un model de masă pentru piața internă, pe baza unui ponton standard de W121 «190». Vehiculul a păstrat o mulțime de detalii din 300SL, ca o suspensie față independentă și un swinging jumătate înapoi. În aprilie 1954, premiera de fratele său mai mic "190SL". Masina a fost fabricat ca un roadster, sau cu un hardtop retractabil sau o pânză de pliere. Prețul său a fost aproape jumătate din "300SL". Cu toate acestea, masina sa dovedit a fi foarte de succes, mai ales în rândul cumpărătorilor - femei.
În 1957, anul "300SL" a suferit un upgrade major, în care a pierdut la designul unic al ușilor, acoperișului, în favoarea sistemului clasic de roadster. Au existat mai multe motive pentru acest lucru, în primul rând, masina a fost înființat ca o cursă, mai degrabă decât ca o categorie de Grand Turismo în care a întors brusc. Prin urmare, în termeni de confort avut slăbiciuni majore ca lipsa de ventilație portbagaj (numai triunghiul din spate ar putea deschide ușor un frunze de fereastră) și, desigur, de intrare și de ieșire din cabina de pasageri, care, în special pentru femei, a fost foarte inconfortabil. Atunci când având în vedere că cele mai bogate din Statele Unite trăiesc într-un climat cald state precum Florida si California, datele contrazis deficiențele care au făcut imaginea de marca de automobile de prestigiu. Al doilea motiv a fost rata mortalitatii ridicat de accidente din cauza dificultății de pasager să iasă din mașină, mai ales în lovitura de stat. Prin urmare, în 1957, noul "300SL" a devenit un roadster care este similar cu "190SL" lansat ca o pânză și un hardtop retractabil. În acest caz, masina a primit o noua suspensie spate moale, frâne cu discuri (de la 1961 ani), și pentru prima dată, Mercedes-Benz l-a pus pe un nou tip de lumini verticale, care va deveni o caracteristică a tuturor modelelor ulterioare ale brandului până la începutul anilor 1970.
În 1963, anul sa încheiat cu lansarea de ambele masini. În total au fost 1.400 de mașini "300SL" prima generație și a doua în 1858. Ponton "190SL" a fost construit 25.881. Ambele branduri de mașini au deschis pentru o nouă clasă de vehicule, care a avut acum sfârșitul lui SL - Sport Leicht sport și ușor de transfer.

Aripioarele

În anii 1950, Europa de Vest a apărut de la haos și sărăcie - consecințele de-al doilea război mondial. În septembrie 1956, când pontoanele sunt abia a început să fie emise, conducerea Daimler-Benz a fost angajat în dezvoltarea unei noi generații de automobile. Cerințele principale sunt mai mari decât oricând: siguranța și confortul pasagerilor din interiorul, masina afara trebuia să fie în formă de autoturisme stil italian, partea din față a aceleiași moștenit de la Mercedes-Benz'a. De dezvoltare a început în 1957, într-un moment în care liderul de necontestat în industria de automobile a fost Americii. American Designul exterior al masinii este trece printr-o revoluție care a fost provocată de epoca de jet aviație și spațiu de zbor (prin urmare, caracteristice "aripi", care împodobea partea din spate a corpului). În ultimul moment lider inginer-proiectant adăugat acest element de un design nou. Deși aripile ei erau mult mai mici și mai modeste decât omologii lor americani, forma lor a dat o porecla caracteristică intreaga generatie de masini «Heckflosse» -. «Aripioare"
Producția a început la începutul anului 1959. Toamna la Frankfurt Motor Show masina W111 a fost prezentat pentru public. În ciuda faptului că șasiul a fost aceeași cu pontoane, aparent "fin" uitat foarte diferite, cu corp elegant, unitatea far verticală, și, bineînțeles, aripioarele înșiși. În plus, Mercedes-Benz înainte de întreaga lume, față patentat și zone de deformare din spate care absorb energia cinetică de impact, și centurile de siguranță. În interiorul cabinei a fost mult mai spațios, și cu toate liniuță și chiar volan au fost acoperite cu un material moale. Zona de sticlă au crescut cu 35%, cea mai bună imagine de ansamblu a șoferului și pasagerilor. Confort suspensie spate independenta, de asemenea, îmbunătățită.
W111 și W128 sedan înlocuit W180, cu modele "220B", "220Sb» și «220SEb» (b - a nu se pare fost menționat, dar a fost introdus pentru a evita confuzia cu modelele anterioare). Modelele diferă, în plus față de capacitățile diferite ale motorului (95-120 CP), aspectul său, și "220SE" a fost considerat un fel de pilot. Problema a durat până în vara anului 1965, atunci când a existat un succesor pentru W108 (vezi mai jos). Cu toate acestea, datorită popularității lansarea modelului "220S" a continuat, masina a primit un alezaj mai mare (putere crescută cu 20 CP) și un pneumatic, punte spate de auto-nivelare. Din cauza volumului mare de autovehicul a fost redenumit ca "230S", iar producția sa a continuat până în ianuarie 1968. In total au existat 337803 de vehicule de acest tip.
În urma W111 a început dezvoltarea de restul vehiculelor de înlocuire ponton, și mai ales cu două uși coupe si decapotabile. La proiectarea aspectul de Mercedes-Benz a încercat să dea masinii un caracter mai sportiv, cu aceeași față și clearance-ul spate din viitor SL "Pagoda" (vezi mai jos), dar numai partea din spate a înregistrării ajuns Coupe și Cabrio, astfel, de "aripioare" pierdut crom subliniaza. În martie 1961 cu două uși masini besstoechnye «220SEb" a făcut senzație la Geneva Motor Show.
În același timp de lucru pentru a înlocui ponton două uși 220 pe fin, au fost de lucru pentru a stabili masa de versiunea bugetului a înotătoarelor, care ar înlocui sedan cu patru cilindri W120 și W121. În vara anului 1961 a existat o mașină W110 în două modele: «190C» și «190Dc". Ca și înainte, mașinile au fost aproape identic cu W111, dar a avut un clearance față mai mici (14,5 cm mai scurt). Dar masina a fost mult mai economic, mai ales diesel "190D", care a devenit un favorit de multi soferi de taxi. Pe baza de vagoane W110 construite, ambulante, etc Este interesant de observat că, din cauza acelasi design cu W111, într-o varietate de upgrade-uri de la data de eliberare, Mercedes-Benz a pus mai scumpe sedan-pilot de unități pentru W110, de exemplu, ajustarea de spătarele scaunelor, ventilație, exterior crom decor, dar motoarele principale. În 1965, atunci când o nouă generație de motoare, "190"-uri a apelat la "220" și "220D". Dar cel mai important a fost modelul "230", care provine prin livrarea de un motor cu sase cilindri de la W111 "230S" în organism W110. În ianuarie 1968, Mercedes-Benz a încetat producția, eliberând 628,282 de momentul în care autovehiculul.
Aspectul final de aripioare de istorie a fost făcută în aceeași 1961. După cum sa menționat mai sus, Mercedes-Benz a finalizat producția de nu numai pluteste, dar, de asemenea, mare masina ligile mână-a construit W189 "Adenauer", "300". Lucrările la înlocuirea limuzina de clasă superioară abia a început, iar finalizarea producției cadru învechite limuzina a format o nișă în linie. Mercedes-Benz a decis să emită cel mai simplu mod, de a pune un motor mare de trei litri într-un W111 sedan conventional. Rezultatul este o masina cu mult îmbunătățit caracteristicile dinamice. Adăugarea de suspensie pe aer, cutie de viteze automata, interior de lux și dublarea numărului de crom exterior pentru finisare, Mercedes recreat de lux de o limuzina în sedan obișnuit. Cu toate acestea, știind că multe dintre cele mai înalte niveluri de clientul nu poate accepta "" neglijent, Mercedes-Benz a decis să continue să rupă pilot "300SE» de la linia principală, și chiar a alocat un indice de fabrica separat W112. Și în 1963, un model cu ampatament extins «300SEL". Cum era de asteptat nu toate, au răspuns pozitiv la înlocuirea mașină la mâna a construit într-o suită masiv configurație mașină. Cu toate acestea, în perioada scurtă de fabricație (1965) a fost lansat 5.202 "300SE" și 1.546 "300SEL". De rupere jos tabuurile de continuitate în luna martie 1962, Mercedes-Benz a mers la următorul pas logic și pus acelasi motor pe lamele cu două uși. Acest W112 «300SE» diferit de la W111 «220SE» pe sedan motive similare (crom bord tapiterie mai extern de nuc, etc). Totală pentru 1968 a fost lansat 3.12K începutul anilor 1960 de moda de aripioare a reușit să scape de design auto, dar flota actualizată a continuat, iar în vara anului 1963 a venit rândul său, de înlocuire sport seria SL. Până la sfârșitul anului 1962 a continuat în același timp, producția de masă a roadster cu patru cilindri W121 "190SL" și manualul de asamblare de automobile de lux Gran Turismo W198 "300SL". În același mod ca și W111 și W112 sedan combina diferite 220-lea și seria 300-lea, noua masina W113 a combinat cele două clase de SL. Dezvoltarea de masina a fost în urma aceeași cale, o modernizare profunda a corpului ponton. Dar a fost deja în picioare pe ea nu este motorul cu patru și șase cilindri. Cu un corp compact simplu, suspensii independente, și, desigur, capacitatea de a elimina fie acoperiș solid sau pânză, noul roadster "230SL" a devenit rapid o mașină populară, în special în rândul femeilor. Este o forma neobisnuita a acoperișului și ia dat porecla de "Pagoda", la data de premiera. Ulterior, masina frâne de două ori modernizate disc spate și motoare mai puternice "250SL" (1967) și "280SL" (1968-1971). În total au existat 48912 astfel de vehicule
Următorul 1964 rezolvat în sfârșit problema cu înlocuirea Adenauer. După cum sa menționat deja, masina W112 "300SE», chiar dacă el a fost echipat cu un ordin de mărime mai bine decât standard de aripioare, a rămas încă o mașină masivă, și a fost o soluție temporară pentru a înlocui W189. Acest succesor Adenauer W100 limuzina a fost de aproape 5,5 metri în lungime, a avut suspensie pneumatică, corpul pătrat și în interiorul ar putea fi echipate cu oricare dintre elementele de confort, până la televizor. Dar cea mai mare parte a fost motorul: vechi de trei litri nu este potrivit pentru o masina de greutate de trei tone, iar seria W112 după ce a reușit să cadă de exclusivitate a maselor, și Mercedes-Benz a revenit la prima sa serie de motor cu opt cilindri în formă de V. M100 capacitate a motorului de 6,3 litri, cu 250 CP, ar putea dispersa o masina mare la 205 km / h, chiar si a doua masina mai rapida a Germaniei (de la 911) face. Model "600" ar putea fi produs, în plus față de standardul Limuzină într-o configurație alungită (74 cm) "Pullman" sau ca polukabrioleta "landole" care au achiziționat conducătorii țărilor în scopuri oficiale, precum papamobil Vaticanului. În general, masina a devenit atat de mult succes încât a continuat să construiască în 1981 (a fost lansat 2677 masini).
O nouă eră
600 a finalizat modernizarea întregii gama. Ani de aceste masini doar a coincis cu creșterea de Germania ca o nouă forță economică în Europa de Vest, care vorbeste la scara de producție și succes la export de vehicule. De la mijlocul anilor 1960 Mercedes-Benz a rămas ferm ca un lider în industria auto germană. Desigur, epoca fin nu sa încheiat cu lansarea 600-lea, dar capacitatea lor de a unifica în limitele admise pentru a salva o mare cantitate de materiale și resurse umane.
Pontoane și SL Mercedes a reușit timp de 10 ani pentru a se face din pre-război 170-lea în cel mai bun producător auto europene, modelul exportate în multe țări și-au cumpărat ca celebrități și politicieni. Dar de la sfârșitul anilor 1950, imaginea de masini moderne, precum și societatea occidentală sa schimbat dramatic și Mercedes a devenit avangarda acestei ere. În 1959, anul a trecut o nouă familie de clasa executive W111 a primit corp rulment elegant, cu blocuri verticale de lumini, compartiment mare pentru bagaje și suspensie independentă all-wheel (modelele 220, 220S, 220SE, 230S, 250SE, 280SE și 280SE 3.5). Ei au demonstrat cel mai înalt nivel de autoturisme tehnice ale acestui brand. Principalul simbol al unei noi ere de corp patrat, dar cu o influență clară american din cauza "aripioare" pe aripile din spate, masina a avut, de asemenea coupe și o versiune decapotabilă. Moda pentru aripioare, de asemenea, au trecut la masini mid-range W110 in 1961, an. În 1961, Mercedes produce versiunea de lux, bazat pe 111-m 300SE W112, având, de asemenea, un coupe și cabrio.
Dar de moda de aripioare plecat la fel de repede cum au venit, și Mercedes au continuat să introducă noi și mai multe modele de lux. În 1963, două noi modele. Prima a fost SL "Pagoda", cu acoperiș unic (aceasta a fost partea de mijloc a peretelui lateral inferior). Masina a fost fabricat în trei serii: 230SL, 250SL si 280SL. Și la sfârșitul anului 1963, a existat o limuzina Mercedes-Benz W100 600. Masina avea un motor V8 de 6.3 litri produce 250 CP, transmisie automata cu 4 trepte, suspensie pe aer și roți. Principalul lucru este ca masina a fost aproape nici o concurență, și nu numai în prestigiu, dar în ciuda dimensiunilor foarte mare, se poate atinge o viteză maximă de 205 kilometri pe oră Versiunea de asemenea, produse alungită de Pullman (inclusiv variante shestidvernye) și polukabriolety - landole.
O nouă eră
600 a finalizat modernizarea întregii gama. Ani de aceste masini doar a coincis cu creșterea de Germania ca o nouă forță economică în Europa de Vest, care vorbeste la scara de producție și succes la export de vehicule. De la mijlocul anilor 1960 Mercedes-Benz a rămas ferm ca un lider în industria auto germană. Desigur, epoca fin nu sa încheiat cu lansarea 600-lea, dar capacitatea lor de a unifica în limitele admise pentru a salva o mare cantitate de materiale și resurse umane.
Pontoane și SL Mercedes a reușit timp de 10 ani pentru a se face din pre-război 170-lea în cel mai bun producător auto europene, modelul exportate în multe țări și-au cumpărat ca celebrități și politicieni. Dar de la sfârșitul anilor 1950, imaginea de masini moderne, precum și societatea occidentală sa schimbat dramatic și Mercedes a devenit avangarda acestei ere. În 1959, anul a trecut o nouă familie de clasa executive W111 a primit corp rulment elegant, cu blocuri verticale de lumini, compartiment mare pentru bagaje și suspensie independentă all-wheel (modelele 220, 220S, 220SE, 230S, 250SE, 280SE și 280SE 3.5). Ei au demonstrat cel mai înalt nivel de autoturisme tehnice ale acestui brand. Principalul simbol al unei noi ere de corp patrat, dar cu o influență clară american din cauza "aripioare" pe aripile din spate, masina a avut, de asemenea coupe și o versiune decapotabilă. Moda pentru aripioare, de asemenea, au trecut la masini mid-range W110 in 1961, an. În 1961, Mercedes produce versiunea de lux, bazat pe 111-m 300SE W112, având, de asemenea, un coupe și cabrio.
Dar de moda de aripioare plecat la fel de repede cum au venit, și Mercedes au continuat să introducă noi și mai multe modele de lux. În 1963, două noi modele. Prima a fost SL "Pagoda", cu acoperiș unic (aceasta a fost partea de mijloc a peretelui lateral inferior). Masina a fost fabricat în trei serii: 230SL, 250SL si 280SL. Și la sfârșitul anului 1963, a existat o limuzina Mercedes-Benz W100 600. Masina avea un motor V8 de 6.3 litri produce 250 CP, transmisie automata cu 4 trepte, suspensie pe aer și roți. Principalul lucru este ca masina a fost aproape nici o concurență, și nu numai în prestigiu, dar în ciuda dimensiunilor foarte mare, se poate atinge o viteză maximă de 205 kilometri pe oră Versiunea de asemenea, produse alungită de Pullman (inclusiv variante shestidvernye) și polukabriolety - landole.
La Frankfurt Motor Show în 1965 a fost modele gama primul prezentate de așa-numita S-Class (W108) - cele mai prestigioase (după o limuzină 600) companii auto. Acesta include modelele 250S și 250SE cu un motor cu 6 cilindri în 150 și 170 CP, cu privire la parametrii tehnici depășind competiția. De-a lungul timpului, ei au motoare de 2,8 litri și de la 1968: 3,5 - și motor V8 de 4,5 litri. Cel mai puternic și confortabil model al acestei serii a fost extins W109 300SEL, inclusiv nava amiral 300SEL 6.3 cu un motor de 6,3 litri de 600-lea, are o viteza maxima de 220 kilometri pe oră De atunci, Seria S a devenit un simbol de progresele tehnologice ale Mercedes-Benz.
În 1968, noi modele de clasa de mijloc W114 și W115, un set diferit de motoare. La ultima (230, 250, și 280) au fost motoarele cu șase cilindri, în primul (200, 220 și 240) cu patru cilindri. Popularitatea pe scară largă de motorină primit, de asemenea, un set complet de aceste modele. Masina este disponibil ca un coupe, break si sedan alungit. Caracteristică a seriei a fost faptul că trupul ei a fost pe deplin dezvoltat "de la zero", spre deosebire de cele anterioare, care într-o formă sau alta, au fost împrumutate de la modelele anterioare.

1970
În cazul în care marca a fost în măsură să până la sfârșitul anului 1950 pentru a ocupa o nișă în Europa postbelică, de la sfârșitul anilor 1960 știau despre ea întreaga lume, precum și scara de producție și calitatea automobilelor. La inceputul anilor 1970, Mercedes a adoptat un nou sistem de clasificare a vehiculelor în cazul în care prefixul W aderat la R (Roadster), C (coupe), S (sedan), și V (LWB). De asemenea, un nou standard de stil care a devenit mai masculin și carismatic dat noua masina este mult mai elegant, dar încă riguroasă și eseu sport.
Prima noutate a deceniului a fost un nou SL R107, care în 1971 a fost înlocuit de Pagoda. Succesul unui vehicul poate fi caracterizată prin aceea că a produs 18 (până la 1989 ani). Deși ambele au fost modelele aspirante cu motoare cu sase cilindri (, 280SL și 300SL), dar toate criteriile fost R107 Opt (V8), care a castigat cu succes modelele americane de piață 350SL, 380SL, 420SL, 450SL, 500SL si 560SL. Cel mai recent model, în general, nu au fost disponibile pentru Europa.
În 1972, pentru a înlocui 108 de o nouă generație S-Class W116, a primit din lume primul sistem de frânare anti-blocare (ABS) [3], precum și hidro-pneumatică suspensie, precum și un transmisii trei etape automate. Ca și predecesorul său, el a avut două baze, pe termen scurt și lung (V116). Formația, de asemenea, a constat în principal din "optari" 350SE/SEL și 450SE/SEL. Dar, în plus față de "Șase" 280S și 280SE/SEL, a fost, de asemenea, un model de 300SD diesel cu o bază de scurt (pentru piața nord-americană) și a devenit pilot de 450SEL 6.9 cu un imens 6.9 litri V8.
Dacă toate S-Class Coupe au fost, W116 a fost o excepție, și pentru a înlocui deja depășite C111 in 1972 a venit un nou model C107 SLC, care a fost dezvoltat pe baza R107. Spre deosebire de roadster coupe avea un acoperiș solid și cabina extinsă pentru locurile din spate.

Anul 1973rd pentru compania a fost testul cel mai sever, care a început criza petrolului a redus drastic vânzarea de mașini, în special cu motoare mari. Dar, datorită seriei W114/W115, și în special eforturile pe care Mercedes făcute în calitate și în dezvoltarea unor motoare mai eficiente, de la mijlocul anilor 1970, atunci cand multi competitori au dat faliment, iar Mercedes a stat în 1975, a fost gata să introducă un înlocuitor pentru masina masa W114/W115.
Noul W123 masina, a fost una dintre cele mai fiabile de toate mărcile. De asemenea, a lansat versiunea station wagon (din 1976), convertibile și limuzina (din 1977). Slava principal al masinii a fost simplitatea si eficienta, astfel încât chiar și la această zi, poate fi de multe ori văzut în multe țări din lumea a treia riduri, dar muncitorii 123 Mercedes.

1980
În cazul în care Mercedes-Benz a fost lider de piață în Europa în anii 1970, în anii 1980, această încredere nu a fost. O parte din evenimentele din 1973 a schimbat fața cumpărătorului medie, care este dorit de masina nu numai de lux și confort, dar, de asemenea, fiabilitatea și eficiența. Prin urmare, în ciuda succesului modelului 123, Mercedes au fost concurenți serioși.
Dar chiar și în astfel de circumstanțe, Mercedes nu a deviat de la principiile sale, iar în 1979 a lansat noua sa S-Class W126, succesul de care poate fi comparat cu numărul mare de inovații aduse de ei în lumea auto. Într-o clipă, predecesorul său o generație vechi. Noua masina a fost un design revoluționar: datorită celebrul designer italian Bruni Sacco pentru prima dată, accentul a fost pus pe contur aerodinamic. In total au fost de aproximativ 840 de milioane de vehicule - un record de nu bătut nici de S-Class, de atunci, precum si productie record de anduranta - 12 ani. Pilot noul S-Class 500SEL 560SEL și permis pentru a finaliza în cele din urmă eliberarea W100 limuzina grele.
Spre deosebire de W116-lea, W126-D cu 1981, se alătură gama cu noul coupe C126, care a înlocuit C107 SLC. Dar epoca de coupe sport afectat încă apariția noua mașină. Masina Besstoechny a fost nu mai puțin succes decât sedan, mai ales varianta cu motoare puternice și 560SEC 500SEC.

Dar succesul a nou timbru S-Class nu a fost suficient, iar la începutul anilor 1980, ea descoperă două complet nouă piață. Primul dintre ele - sedan 460 Series, cunoscut sub numele de Geländewagen. All-wheel masina unitate sa născut datorită cererea Șahului Iranului, Mohammed Reza Pahlavi, care a fost un acționar de Daimler-Benz. Odată ce revoluția din Iran în 1977, fără a fi client masina Damler-Benz transformat într-un război civil SUV, care a fost faimos pentru o manevrabilitate ridicată și fiabilitate.
Marca Mercedes-Benz la sfârșitul anului 1970 a primit o provocare majoră de la principalul sau rival BMW și succesul său cu a treia serie, care a prins repede masina masă pendul. La Daimler-Benz a fost singura cale de ieșire, și în 1982, premiera a unui sedan compact W201 190. Masina, în ciuda dimensiunii sale modeste, a avut o mare de design sportiv, datorită aceluiași Bruni Sacco, o gamă largă de motoare (1.8 - 2.6, cu o capacitate de 75-185 CP) și, cel mai important, prețul a fost disponibil pentru o mai mare Gama de cumpărători. Succesul masinii următoarele cifre: În doar 11 ani, a fost lansat 1,8 milioane de vehicule. Masina, poreclit «baby Benz» competitivitatea pe deplin recapatat a marca.

Modelul de bază al Mercedes-Benz, sedan și break seria W123, la mijlocul anilor 1980, învechite, și în 1984, anul a venit W124. Masina, activitatea același Stakko Bruni, a demonstrat încă o dată posibilitatea de a crea marca mașini elegante și moderne, dar pentru a le face durabile și de încredere. Noua serie a fost produs în patru versiuni: un sedan, break (S124), Coupe (C124) și Cabriolet (A124). Dar dacă 123 a fost muncitor, 124 adăugat eleganta la această calitate. De asemenea, la sfarsitul anilor 1980 au existat o mulțime de firme de tuning Brabus ca, AMG, Carlsson și altele, astfel ca un experiment în 1989, anul cu Mercedes Porsche creează un sport 500E spetsseriyu cu un motor V8 de 5 litri. În total au fost mai mult de 2,7 milioane de vehicule W124, inclusiv ordinea de 10 mii 500 de.
1990
În 1989, în ajunul unui nou deceniu vine rândul său, de înlocuire, care au devenit legendare R107 SL. Acesta a fost înlocuit cu noul Mercedes-Benz R129. Masina, care a avut de a face pentru diferența într-o generație confruntat cu sarcina sa. Cu formă de curse modernă, R129 a revenit rapid compania de masini sport de piață.
În perioada 1990-1991 Mercedes Geländewagen actualizează modelele sale 461 și 463. Primul model a rămas practic all-wheel drive SUV, care este produs de o serie de mici, dar cel mai recent model a devenit deja vehicul off-road a orașului, care este de ordinul ar putea avea o varietate de opțiuni, până la blindate corp. Producția de acest automobil continuă la această zi.
În 1991, anul demonstrează noul Mercedes S-Class W140, o mașină uriașă de dimensiunea sa, a introdus marca în epoca calculator. Dar principalul lucru este că el a fost primul în care un motor V12, și nu întâmplător că nava amiral numita 600SEL, în cinstea legendarului limuzina, care în multe dimensiuni au dat noi W140-mu. V12, de asemenea, în 1992, a pus pe R129 (600SL) și noile C140 600SEC coupe.
În 1993, anul este o schimbare fundamentală în sistemul nominal de automobile. Dacă te uiți la istoria, clasificarea primară a fost volumul de motor și atunci când organismul este produs de unul sau două motoare cu sistem se justifică. Dar, prin anii 1980, când același organism oferit la zece motoare, sistemul în sine sa dezvoltat. Un exemplu frapant al modelului W201, care a fost numit 190, deși echipat cu aceleași două-litri motor M 102, pe care Mercedes-Benz 200 123 de familii. Dar, pentru a evita astfel de intersecții cu alte motoare, a trebuit să W201 cu 2,5 litri motoare numite 190E 2.5. Acesta a fost, de asemenea, un pilot S-Class, cum ar fi o mașină V116 cu motor de 6,9 ​​litri M100 450SEL 6.9 nu a fost să-l confunde cu W100 600 limuzina. Acest sistem a fost utilizat în piața americană, unde toate modele au fost desemnate ca seria 124 Mercedes-Benz 300, cu o indicație a motorului. Anul 1993rd pune capăt confuziei: acum Mercedes distribuite masinile lor în clase, fiecare dintre care a avut propriul corp. În general, sistemul sa dezvoltat pe parcursul multor ani, ca cele mai multe dintre modele au avut propria lor scrisoare cu notație. Cum ar fi mașinile Sonderklasse (clasa speciala) au fost S-class. De asemenea, sa întâmplat la Sport Leicht (Sport Light) - SL-Class, Geländewagen (SUV) - G-Class. Complexitatea autoturisme a fost înlocuită W124 și W201-mu. Faptul este că, dacă toate celelalte masini au avut o anumită clasificare, seria 124, ca si predecesorii sai au fost "de bază", și codurile scrisoare pentru ei nu a fost furnizat. Scrisoarea se referă la tipul de motor: E (Einspritzmotor) însemna un carburator loc de injecție de combustibil, și D corespuns diesel. Cu toate acestea, după 1989 motoarele cu carburator pe seria 124 nu este setat, iar cele mai multe dintre aceste sedan au fost desemnate E. Reforma în loc de injecție de carburant, această scrisoare a primit valoare Exekutivklasse. În legătură cu aspectul unei reprezentanți respectabil din seria W201 124 au devenit mai puțin răspândită. Redenumi simbolul "E-class", de asemenea, a coincis cu o masina semnificativ de upgrade.
În acest moment, nu a fost un succesor W201 - W202. Aceasta nu este o alternativă ieftină pentru clasa de mijloc, si o masina mai mult sau mai puțin masive (pentru marca Mercedes-Benz). Mercedes-Benz se axează pe calitate și varietate. Desemnarea serie este Comfortklasse. Spre deosebire de versiunea W201 vagon apare aici - S202. Și, în plus față de o mare varietate de modele de motoare sunt disponibile în diferite linii de execuție, diferite părți externe și interne.
În 1995, anul demonstrează noul Mercedes E-Class W210. Masina a fost primul în care marca a adoptat un nou stayliniga standard in forma de patru faruri. Dar principalul avantaj al masinii a fost faptul că cele mai multe dintre motoarele diesel au fost noua tehnologie Common Rail. Masina, de asemenea, ca versiunea break C-Class stație a fost (S210) și diferitele linii de execuție.
În marca mijlocul anilor '90 se schimbă în mod fundamental politicile lor de la masini noi. Dacă datând din 1950 toate masinile au fost create în numele de cea mai înaltă calitate cu cele mai noi tehnologii, toate că sa schimbat. Companii de top au contabili care a fost mai important pentru a salva și disponibilitatea. Acest lucru a afectat în mod direct calitatea automobilelor. Prima decizie a fost extinderea de contabili gama de autoturisme, iar în 1996, anii 97-lea trei clase noi.
Prima dintre ele: SLK-Class modelul R170. SLK - Sport-Leicht-Kurz, (lumina-sport-scurt), cu alte cuvinte, a fost fratele mai mic al "grele" SL. Roadster compact a fost primul din istoria de top Mercedes-metal, de 25 de secunde se retrage automat în portbagaj. Masina a avut un succes deosebit vânzare la cumpărătorii de sex echitabil. A doua inovație este noul Coupe M-Class W163, care a fost parțial realizat in Statele Unite, ca parte a Mercedes'a globalizării. Spre deosebire de piața G-wagen'a, ML ar putea concura cu succes cu alte SUV-uri de pe piata americana.
Cea de a treia noutate este noul compact A-Class W168, care în cele din urmă a făcut Mercedes disponibile pentru toate segmentele de clasa de mijloc și a devenit rapid un succes în rândul cumpărătorilor europeni. Masina avea date excelente despre economia de combustibil, și în ciuda unei mici dimensiuni de gabarit, acesta este interior destul de spatios. Dar reputația de masina a fost grav avariat când un elan în testul la o viteză de 37 kilometri pe oră [Sursa nu se specifică 615 zile] vehicul răsturnat. Pentru a nu submina prestigiul, compania a trebuit să se întoarcă înapoi mai mult de 130 de milioane de automobile și le-a pus pe ESP. În versiunea 2001 a fost lansat V168, cu o bază de lungă, și toate au fost eliberate 1,8 milioane de astfel de vehicule.
În același timp, în 1996, Mercedes a decis să raționalizeze în continuare sistemul său de clasificare. Prima "victimă" a fost Coupe S-Class, CL-Class (Confort Leicht - confort ușor), care tocmai a coincis cu un upgrade de cosmetice C140. Dar, apoi, în 1996, an pentru a înlocui coupe și cabrio E-Class (C124 și A124) apare CLK-Class (Confort Leicht Kurz - confort ușor scurtat), și cu ea modelul W208. Dar, deși aparent noul coupe si cabrio au fost stilizate de W210-lea E-Class, în fapt, ambele au corp W202-lea C-Class ca o bază.
În 1999, anul se întâmplă la un alt eveniment istoric pentru Mercedes'a, el cumpără compania AMG de tuning care a fost atât de la tunerul oficial din 1992, și în acest timp a lansat o serie de masini sport, inclusiv 190E 3.5 AMG (92-93 ), C36 AMG (1993-1996), E60 AMG (1993-1995), E36 AMG (1993-1997), SL60 AMG (1993-1995), etc De atunci, de multe clase au avut versiunea AMG ca alternative scumpe pentru cei care a vrut un sport clare de echitatie. AMG în același timp contribuind la crearea prima versiune a Gran Turismo coupe bazat pe S208 CLK. Rezultatul - o masina de curse Mercedes-Benz CLK GTR, care a fost disponibil pentru clienții (un cumparatori foarte bogat), care au avut un V12 de 6,9 ​​litri produce 612 CP si o viteza de top de peste 320 kilometri pe oră
Mercedes completează un deceniu începând cu două mașini noi S-, CL-Class, tăiate în 1998, an. Modelul W220 a fost în măsură să pună în aplicare pe deplin noul expresii de compact și economiei. Masina a fost aproape 300 kg mai ușor și 120 mm mai scurt decât predecesorul său, dar a reușit să crească volumul intern, prin utilizarea unor dispozitive mai compacte și raționalizarea acestora. Seria motorului a fost, de asemenea, în general, mai slabe W140-x special nava amiral S600, dar acestea au fost mult mai puțin combustibil și sunt mult mai ecologice. Profilul noului CL-Class C215 a fost similar cu sedan, dar Coupe se uita la un număr de piese folosite pentru a distinge masini, inclusiv la modă în momentul chetyrehfarny înainte de care se potrivesc ca un "frate mai mare" CLK. Ambele masini au un alt standard pentru viitoarele modele marca secolul XXI - saturația de electronice.

Cele mai recente inovații 1990 este noul W203 C-Class, care se uită la o mulțime de stil împrumutat de la W220-lea S-Class, inclusiv în ceea ce privește compact de proiectare (extern redus în extinsă). În plus față de turnee, masina a avut, de asemenea, o versiune a liftback 3 uși (CL203). Ca și predecesorul său au fost disponibile mai multe linii diferite de performanță, și o gamă largă de motoare de la cel mai economic diesel Common Rail de optari sport AMG.

2000-e
Timp de zece ani, Mercedes-Benz și-a extins gama de două ori (în 1993, au existat doar cinci clase de vehicule, în 1999 existau deja zece). Dar aceasta este o constantă căutare de bani ieftini jucat de caracteristicile fundamentale ale marcii - calitate. Instrumente sofisticate sunt aplicate pe eșantion masini a doua jumătate a 90 de multe ori rupt și începutul noului mileniu, reputația de brand odată avangarda lumii auto, a scăzut brusc. Acest lucru a afectat în special de cumparatorii traditionali de Mercedes'a clasele superioare și elita, pentru care o astfel W220 a fost doar o extinsă E-Class, mai degrabă decât o mașină executiv.
Primul model al noului mileniu a fost înlocuitorul mult-așteptata SL-Class R230 în 2001. Aceasta masina, cum ar fi SLK fost de a lua formă în partea de sus a trunchiului. Modelul cel mai de succes a fost versiunea SL55 AMG cu un motor de 5.5 litri V8 cu o capacitate compresor de aproximativ 500 CP, oferind caracteristicile vehiculului: acceleratie (0-100 km / h) 4.5 secunde, iar viteza maximă la scoaterea limitatorului ar putea ajunge 300 kilometri pe oră Masina de mai mulți ani a deținut recordul ca cea mai rapidă mașină cu transmisie automată, și asta în ciuda faptului că modelul inferior SL55 SL65 AMG cu un V12. În 2008, masina devine o fata mare de design de upgrade, noua versiune a AMG SL63, precum și pe baza mașinii de siguranță în Formula 1 creează o așa-numitul spetsseriya "Black Series" SL65 AMG.

La mijlocul anului 2002 a existat un nou E-Class W211. Spre deosebire de W210 masina a fost mai mult pe plan extern și intern (mai ales atunci când ia în considerare faptul că acesta este construit pe aceeași schemă de compact ca W220 și W203) și o mult mai mult prestigiu, pe deplin amestecate în definirea unei clase de afaceri. De exemplu, caracteristici de lux, cum ar fi scaune de piele și ornamente din lemn de interior (opțiune costisitoare anterior) pe W211 a fost "în standard." Ca și predecesorul său, masina a fost produsa sub forma unui sedan și o formă station wagon, ultimul dintre cele mai mari din istoria marcii.

În mai 2002, premiera a noilor W209 CLK-Class. Masina a făcut chiar mai puternic rol coupe sport (și convertibilă), și fratele mai mic al CL arata ca o stea sa mutat la centrul de suport. Ca și predecesorul său, corpul a fost împrumutat de la W203 C-class, dar stil W211 E-Class. Dacă W208 a fost renumit pentru spetsseriey lui CLK-GTR, atunci W209, doi dintre ei au fost. AMG în 2003, a lansat o serie de special-100 masina CLK-DTM, care a fost bazat pe versiunea de cursa DTM, și în 2007, anul nu a fost așa-numita. Black Series CLK63 AMG, care a servit ca bază pentru masina de siguranță în Formula 1.
La mijlocul anilor 2000 Mercedes produce aproximativ zece noi modele, inclusiv un înlocuitor pentru intrarea în mijlocul anilor 1990. În anul 2004 există un nou A-Class W169. Dacă predecesorul său a lăsat o cicatrice adâncă în istoria și reputația de brand, dar de data aceasta Mercedes-Benz nu a lăsat istoria să se repete. Având în vedere apariția de multe alte autovehicule compacte, cum ar fi concurenți, Mercedes a dat la acest tip de masina caracteristicile sale principale - calitate si fiabilitate. În 2004, ca premiera a "doamnelor" Roadster R171 SLK-Class, care a fost ușor mai mare decât predecesorul său. Și în anul 2005, M-Class a fost actualizat nou model W164.
În același timp, Mercedes-Benz continuă a lansa masini noi. Luând natura compact de A-Class și dimensiunea tot mai mare în anul 2005, compania primește două clase noi. Primul minivan B-Class T245, care este numit ca Mercedes "compact Sports Tourer." În al doilea rând, un crossover mare R-Class W251, poreclit "Grand Sport Tourer" este destinat în primul rând pentru piața americană. Ultima inovație a fost dezvoltat pe baza W211 E-Class Coupe, anterior numai cu patru uși. Modelul S219 CLS-Class (CLS - Confort Leicht Sonder sau "confort ușoare speciale") creează iluzia de un coupe sport, în timp ce restul de sedan.
În 2005, an este rândul său, de la lansarea de noi modele S și CL Clasa vedere masina W221 și C216. Cars, a demonstrat un nou stil expresii de brand, include elemente de "retro", ca pasajele rotilor larg și volume mai mari, oferind cabina nu a văzut înainte de mărime S-class. Masina este literalmente "înghesuiți", cea mai recentă tehnologie și echipamente. Nava amiral a seriei nu este 600 modelul lea și AMG și S65 CL65 cu V12 de motor puternic.
După actualizare, S-Class este rândul său, a C-Class și la începutul anului 2007, premiera a noului W204, masina a fost aranjat în mod tradițional ca o versiune mai mică a S-Class, dar aici construi diferențele de calitate. Ca și generațiile anterioare, alegerea a fost oferit un sedan și wagon. Dar performanța de cele trei linii care utilizate pentru a fi vizibil doar cu ochiul antrenat, au fost foarte diferite în gustul cumpărătorului. Standard Classic, Elegance de lux (distins însuși interior piele mai luxos și tehnologie) și Avantgarde sportiv care pot fi distinse cu ușurință de rețea situat în centrul stelei. În 2008, un număr de adăugat un nou CLC-Class (CLC - Comfort-Leicht-Coupe sau o ușoară coupe confort). În ciuda faptului că organismul rămâne același - CL203, designul exterior a fost actualizat în conformitate cu standardul de 204.
În a doua jumătate a anilor 2000, compania introduce doua noi clase de SUV-uri. Primul model de SUV GL-Class (X164) este o versiune extinsă a W164-M-Class. Masina la un moment destinat să înlocuiască Geländewagen'a, dar din motive de succesul Ultima idee a fost abandonată, iar masina a crescut în continuare în mărime (GL - Geländewagen Lang, extinsă SUV), făcându-l o perioada de trei-rând (capacitate de șapte la nouă persoane). În anul 2008 a fost elaborat pe baza versatil S204-C-class srednerazmeony SUV Clasa GLK (X204). GLK - Geländewagen-Leicht-Kurz este o lumină SUV scurtat.
Mercedes a încercat în repetate rânduri să intre în lumea închisă de aproape Gran Turismo, dar până în 2004, anul de succesul său a fost limitat. Dar, atunci când, în 2000, Daimler a cumparat o participatie de 40% in McLaren companie britanică, a existat o oportunitate unică. McLaren, care se ocupă în principal în Formula 1, continuă să facă GT de succes, cum ar fi McLaren F1. Dupa ce a cumparat designerii Mercedes-Benz'a și McLaren'a împreună la un nou proiect, pentru care în trecut a dezvoltat un puternic supraalimentat capacitate motor V8 de 617 CP În 2004, supercar Mercedes-Benz SLR McLaren a fost gata. S199 masina a fost numit dupa legendarul 1955 și câștigător al Campionatului Mondial masina sport W196 300SLR. Total de 2009, este planificată pentru a produce 3.500 de locuri. Iar masina a fost elaborat progresiv versiune de 722 (641 CP putere este numit după un număr de masina de curse, castigator W196 300SLR) și 722 GT (671 CP). Este planificată pentru a finaliza o serie de 75 de automobile SLR Stirling Moss, numit în onoarea câștigătoare șofer Stirling Moss, care va avea ușile forma "Pescărușul", așa cum au fost 300SLR'e.
Mercedes a terminat deceniu începe noul E-Class W212 de la începutul anului 2009. Cu noul sedan, în loc CLK-Class a venit și E-Coupe (C207), ca parte a E-Class (care este dezvoltat pe baza W204-C-class). Și în luna august, a apărut vagon S212. Cabrio A207 pentru a fi lansat în 2010, an. Foarte noua familie de E-Class a realizat un mare succes în indicatorii economici și de mediu. În loc de gama deschidere de motoare supraalimentate pe benzina vin cu un nou tip de injectie directa de combustibil (CGI - stratificat (Charged benzină Injection)), cu un twin-turbo, toate, cu excepția pilot modelele cu 8 cilindri, purtând icoana BlueEfficiency.

Nașterea de o masina

1883 01 octombrie - Karl Benz a fondat compania "Benz & Co. Reinisch Gazmotoren-Fabrik, Mannheim ", în formă de o companie de comerț liber, împreună cu omul de afaceri Max Kaspar Rose și Friedrich Wilhelm Esslinger comerciant.
, 1883, 16 și 23 decembrie - Gottlieb Daimler apără "motor cu gaz, cu aprindere de tub fierbinte" său brevet DRP Nu. 28022. El a obținut, de asemenea, un brevet DRP Nu. 28243 privind sistemul de "control al vitezei motorului de supapa de evacuare" Aceste două brevete - baza pentru primul motor cu ardere internă de mare viteză.
1885 29 august - Daimler Records Reitwagen ("transport cai"), cu "motor cu gaz sau benzina", ca brevetul nr DRP 36423. «Reitwagen» - primul ciclu din lume motorului.
1886 29 ianuarie - De său cu trei roți cu motor transport Karl Benz a primit un brevet DRP Nu. 37435 - "certificatul de naștere" al masinii.
1886 - Daimler Motor transportul cu
În contrast, un patentat vagoane cu motor Benz, prima masina lui Daimler a fost un antrenor de obicei controlul suspensiei link - transport comun, dar fără caii.
1888 august - Bertha Benz cu cei doi fii, Eugen și Richard se duce la prima cea mai lungă călătorie în istoria de automobile. Acesta folosește o mașină patentat Benz și călătorește de la Mannheim la Pforzheim.
1888 perioada 29 septembrie - După Daimler pachet licenta pentru SUA, pian producătorul William Steinway fondat "Daimler Motor Company» la Long Island din New York City
1889 - Gottlieb Daimler dezvaluie noul motor V doi cilindri, oferind 1,5 HP la 600 rot / min.
1889 - masina Daimler cu jante din oțel.
Dezvoltarea în continuare a Daimler și Maybach implementat prin instalarea de jante din oțel și doi cilindri în V-motor.
1890 Spring - Wilhelm Maybach a construit primul motor cu patru cilindri, în patru timpi. Mașina cântărește 153 kg, 5 consumabile HP la 620 rot / min.
1890 28 noiembrie - Notar certificat Stuttgart, a fost înregistrată oficial Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG).
1892 Octombrie - Wilhelm Maybach și Gottlieb Daimler dezvolta "Phoenix" (Phoenix), care ulterior vor fi instalate în mașini, bărci și avioane.
1893 26 mai - om de afaceri britanic Richard Frederick Simms deschide "Daimler Motor Emite Ltd." În Londra. Deși el nu a produs inițial mașini și motoare, marchează începutul creării industriei auto britanice.
Karl Benz a fost acordat un brevet DRP Nu. 73515 pentru tijă de control dublu și începe să facă patru roți "Victoria".
Wilhelm Maybach dezvolta duza de injecție carburator, predecesorul al carburatorului moderne.
1894 - Benz patentat "Velo-Motorwagen» («Velociped"), prima serie de automobile din lume.
1894 22 iulie - Cele vehicule cu volan între Paris și Rouen a fost prima cursă. A început 21 de participanți, 15 alerga la sfârșitul, inclusiv nouă vehicule licențiate cu motor cu Daimler-Panhard Levassor și 3-HP Benz «Vis-#-VIS.»
1895 18 martie - Daimler-Motoren-Gesellschaft in Kronstadt oferă primul camion din lume cu motor cu doi cilindri, 4 cai putere
Vara 1897 - Daimler-Motoren-Gesellschaft este "Phönix". Acesta este primul tip de autoturisme cu motoare din fata.
1897 16 iunie - Primul taxi motorizat, Daimler "Victoria", cu un "taxi" antreprenor de transport vine la Stuttgart. Friedrich Griner lanseaza primul din lume companie de taxi motorizat.
Benz & Co. dezvoltă primul cilindri care Benz numit "motor contra", deoarece cilindrii sunt instalate opus reciproc.
Diplomat și om de afaceri austro-ungar Emil Jellinek face livrarea de prima masina Daimler sub numele fiicei sale Mercedes. Jellinek vinde, de asemenea, mașini și Daimler continua sa cumpere masini cu motoare mai puternice de la Daimler-Motoren-Gesellschaft.
1898 01 octombrie - Gesellschaft oferă primul motor cu 4 cilindri pentru masina Daimler Phönix.

Cars
Clasificarea actuală a autoturismelor dezvoltat la mijlocul anilor '90. Fiecare clasă (acesta Klasse) indică tipul de caroserie, cum ar fi: SL - Sport Leicht (lumina sport, cu alte cuvinte - un roadster), CLK - Comfort-Leicht-Kurz (scurt ușor Comfort - sedan de dimensiuni medii), G - Geländewagen (SUV) și m . § Pe anul 2008 Mercedes-Benz produce următoarele vehicule:
A-Class
B-Class
C-Class
CL-Class
CLC-Class
CLK-Class
CLS-Class
E-Class
G-Class
GL-Class
GLK-Class
M-Class
R-Class
S-Class
SL-Class
SLK-Class
SLR McLaren
Mercedes-Benz SLS AMG
Viano
Masini semnificative [edit]
1928: SSK legendara masina de curse
1930 770 «Grosser Mercedes» masina solemnă și ceremonial
1934: 500 K
1936: 260 D prima masina diesel din lume
1938: W195 recorduri de viteză câștigător
1939: T80 avut de a stabili recordul de viteză
1953: «Ponton» Modele
1954: 300SL "Gullwing"
1959: «Fintail» model de
1960: 220SE Cabriolet
1963: 600 "Grand Mercedes»
1963: Mercedes-Benz 230SL "Pagoda"
1965: Mercedes-Benz S-Class
1966: 300SEL
1969: C111 vehicul experimental
1972: Mercedes-Benz W107 350SL
1974: 450SEL
1974: 240D
1975: 280
1976: 300D
1979: 500SEL și G-Class
1983: 190E 2.3-16
1986: Prima "E-Class"
1991: 600SEL
1993: Prima "C-Class"
1995: Primul Mercedes-Benz AMG tunat
1995: Mercedes-Benz SL73 AMG cel mai mare motor de Mercedes-Benz, 7.3 litri V12
1996: Mercedes-Benz SL60 AMG este foarte rar 6.0L V8, 408 CP, acceleratia la "sute" de 5.1
1996: Mercedes-Benz RENNtech E7.4RS, cel mai rapid sedan de drumuri
1997: Mercedes-Benz M-Class
1998: Mercedes-Benz CLK GTR
2004: Mercedes-Benz CLK DTM AMG
2004: Mercedes-Benz SLR McLaren
2004: Mercedes-Benz CLS
2007: E320, GL320 Bluetec, ML320 Bluetec, R320 Bluetec
Concept Cars


Noul concept de masina Mercedes-Benz F700
Mercedes-Benz C111 - masina sport cu un fin pe pupa
Mercedes-Benz Auto 2000 - sedan cu 4 uși
Mercedes-Benz ANAF - MICROCAR
Mercedes-Benz C112 - concept de masina sport
Mercedes-Benz F100 - un concept de minivan prezentat în 1991
Mercedes-Benz F200 Imagination - Coupe 2-usi prezentat la 1996 Paris Motor Show
Mercedes-Benz F300 Life Jet - 3 roți auto / moto prezentat în 1997 la Frankfurt Motor Show
Mercedes-Benz Vario Research Car - 4 mașini într-o singură
Mercedes-Benz Vision SLR - prototip Mercedes-Benz SLR McLaren, prezentat în 1999 la Salonul Auto Nord-American
Mercedes-Benz SLA Vision - o versiune deschisă a Vision SLR, prezentat în 2000 la Salonul Auto Nord-American
Mercedes-Benz F400 Carving - roadster cu 2 locuri, prezentat în 2002 la Tokyo Motor Show
Mercedes-Benz Vision GST - minivan, un prototip de R-Class prezentat in 2002 la Salonul Auto Nord-American
Mercedes-Benz F500 Mind - sedan cu 4 uși, prezentat în 2003 la Tokyo Motor Show
Mercedes-Benz F600 Hygenius - celule compact combustibil auto, prezentat în 2005 la Tokyo Motor Show
Mercedes-Benz Bionic - o masina cu un coeficient redus de tragere, prezentat în 2005 la DaimlerChrysler inovare Simpozionul de la Washington, care se bazează pe pești tropicali
Mercedes-Benz Ocean Drive - sedan cu 4 usi, bazat pe S600
Mercedes-Benz F700 - mare prestigiu sedan cu 4 pasageri cu motor experimental economic benzina-motorina, prezentat în 2007 la Frankfurt Motor Show
Mercedes-Benz Vision GLK - un prototip GLK-Class cu BLUETEC motor, prezentat în 2008 la Salonul Auto Nord-American
Mercedes-Benz ConceptFASCINATION - un hatchback cu trei usi, prezentat la Paris Motor Show în 2008.
Mercedes-Benz BlueZERO - o serie de trei masini concept (BlueZERO E-Cell, BlueZERO E-Cell Plus și BlueZERO F-Cell), care reflectă abordarea de brand pentru vehicule ecologice. Seria este prezentat publicului la Salonul Auto din America de Nord în 2009.
Mercedes-Benz Roadster F-Cell - o masina concept bazat pe Benz Patent Motorwagen 1886
Mercedes-Benz ESF 2009 - concept, construit pe S400 Hybrid Mercedes-Benz. Este un vehicul experimental cu securitate avansată.
Mercedes-Benz F800 Style - un concept care reprezintă un fir de "eco-Mercedes" - un hibrid diesel și fabrica de hidrogen.
Autobuze


Mercedes-Benz Citaro
Articol principal: Autobuze Mercedes
Mercedes-Benz produce, de asemenea, autobuze, în principal pentru Europa și Asia.
Prima fabrica construita in afara Germaniei după al doilea război mondial, a fost o fabrica din Argentina. Planta a fost făcută inițial camioane, multe dintre care au fost autobuze, de obicei numite Colectivo modificat ulterior. Astăzi, planta este colectat autobuze, camioane si Sprinter.
Formația de Mercedes-Benz autobuze include toate categoriile moderne de autobuze:
Mini-autobuze: Sprinter, Vario, Medio;
orașului modele: CITO, Citaro, Conecto (modificarea C, G, O), Capacitate;
Commuter: Integro (seria H, L), Citaro (modificat U, LU, GU, MU), Conecto (U modificat, H, E);
Travel: Tourino, Travego (modificat RH, RHD, L, M), Tourismo (RHD, SHD), Intouro (RH, RHD).
Vans

Mercedes-Benz Sprinter
Mercedes produce o gamă largă de utilitare. Până în prezent a emis:
Mercedes-Benz Vito - van lumina pe baza de Mercedes-Benz Viano, cu o capacitate de aproximativ 1 tona
Mercedes-Benz Sprinter - van de dimensiuni medii, cu o capacitate de 2-6 tone (SUA și Canada este disponibil sub marca Dodge cu numele Freightliner Sprinter Vito Co-producție.).
Sprinter 414/416CDI Ambulanta
Sprinter 316CDI Ambulanta lumina
Mercedes-Benz Vario - van grele, cu o capacitate comparabilă cu cea de camioane usoare (7,5 tone)
Modele anterioare:
Mercedes-Benz TN sau T1 - Mid-size van, predecesorul Sprinter
Mercedes-Benz T2 - Heavy van
Toate modelele anterioare de pe wiki german
Camioane

Camion malaxor șasiu Mercedes-Benz Actros
În momentul de față, Mercedes oferă următoarea gamă de camioane:
Mercedes-Benz Atego - o serie de camioane low-tonaj (capacitate 7-16 tone)
Mercedes-Benz Axor - camioane de tonaj mediu-serie (capacitate 18-26 tone), pot fi echipate cu unități de tractoare pentru semi-remorci
Mercedes-Benz Actros - o serie de camioane de mare tonaj și tractoare pentru semiremorci (capacitate 18-50 tone)
Mercedes-Benz Econic - versiune redusă a Axor pentru gunoi sau aplicații extrem de specializate
Mercedes-Benz Unimog - camion universal pentru uz special (există o gamă largă de accesorii opționale) și transportul în condiții extreme
Mercedes-Benz Zetros - camion pentru operarea în extreme off-road
1828L (F581) - Centrul Mobil de Urgență
Centrul Mobil de Urgență - 1517L
Tuning

Mercedes-Benz E55 AMG
Mercedesuri sunt populare în rândul cumpărătorilor cerințe și, prin urmare, mai multe companii implicate în înființarea și de reglaj fin masinile de acest brand, adăugând mai multă putere și confort al brandului.
AMG - divizia de tuning Mercedes, specializata in versiuni de înaltă performanță de autoturisme Mercedes. Motoarele AMG sunt construite de mână, motoarele finite sunt etichetate de către inginerul semnatura care a construit motorul. AMG este deținută integral de Mercedes din 1999.
BRABUS - divizia de tuning, specializată în primul rând în autoturisme marca Mercedes-Benz, precum și alte, produse de îngrijorare Daimler AG, masini marca Maybach și Smart.
BRABUS oferă un program de tuning simplu pentru a populare și ieftine modele de Mercedes-Benz, anvelope cu profil redus, spoiler, body kit, spoilere din fibra de carbon, jante forjate propriile lor de proiectare, modernizare și mai grave asociate cu intervenția adânc în mașini tehnice umplutura. Cu toate acestea, cele mai multe clienții plătesc doar pentru tuning auto complet și modernizarea completă a motorului, astfel BRABUS și a devenit cunoscut. Compania construieste motoare pe baza de mersedesovskih fabricii, modificarea aproape toate detaliile.
Mercedes-Benz Center

Muzeul Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Center - o mare de instituții de complexe, cele mai semnificative din care - Muzeul Mercedes-Benz - Muzeul de automobile, cu sediul în Stuttgart, Germania. Complexul include, de asemenea, sediul central al Mercedes-Benz. De asemenea, acesta poate fi atribuit la Mercedes-Benz Arena este stadionul de casa al clubului de fotbal Stuttgart. Stuttgart este acasa, la marca Mercedes-Benz și sediul Daimler AG. Clădirea, care este chiar în afara poarta principală a fabricii Daimler din Stuttgart-Untertürkheim, a fost proiectat de UNStudio. Contururile generale ale înălțimea clădirii 47,5 m în afara și în interiorul seamănă împletesc panglici ale ADN-ului: ca și în cazul în care vorbim de "asemănare de familie" în noile modele. Muzeul deschis pe 19 mai 2006. [4]
Pentru prima dată Muzeul Mercedes-Benz a fost deschis în 1936 pentru a comemora 50 de ani de la inventarea automobilului. După 25 de ani, muzeul a fost extins si sa mutat la o nouă clădire la uzina de la Untertürkheim. 100-a aniversare a dat un impuls pentru ultimele importante colecții de actualizare
În 2009, trei ani după descoperirea de muzeul său de arhitectura a castigat Hugo Geringa. Acest premiu, acordat la fiecare trei ani, sunt acordate clădire exemplară în Baden-Württemberg.
Mercedes Magazine

Mercedes-Benz Magazin
Primul număr al revistei în limba rusă a ieșit în iulie 2002. Revista a fost publicat pentru 19 naționale au Daimler AG. Revista prezintă cititorilor cu toate cele mai recente modele și tehnici de faimosul brand. Din 2003, revista este publicată de 6 ori pe an. În februarie 2004, în timpul ceremoniei a 5-a decernare a premiilor "Jurnalist Automotive a anului", revista Mercedes este cea mai bună publicație corporative.
Mercedes-Benz Classic
Prima problemă a fost publicat în 2004 și este publicat o dată pe an, ca un supliment la Jurnalul Mercedes Magazin. Revista a introduce, de asemenea, cititorul la istoria marcii, masini.
Mercedes-Benz Transport
Revista se concentrează pe mărci comerciale, vehicule de camioane, camionete, echipamente speciale, piața pieselor de schimb si accesorii. Publicația introduce cititorii la noi produse și servicii și este operat de vehicule comerciale.
Revista "Mercedes-Benz Transport" apare în limba rusă de 4 ori pe an.
Mercedes-Benz TV

12 iulie 2007 Mercedes-Benz a lansat propria televiziune pe Internet. Premiera a avut loc cu deschiderea de la Berlin Fashion Week Mercedes-Benz. Internet TV este difuzat în două limbi - germană și engleză. Prezentator - Tania Byutler. 15 noiembrie 2008 a lansat un serviciu de actualizare.
În producția de suveniruri și joc



Tort cu logo-ul companiei
Modele la diferite scări și nivelul de detaliere produse de multe companii, cum ar fi AUTOART, Minichamps, Altaya, etc De asemenea, în Franța, începând cu 1 august 2007, o serie revista, dedicat in intregime masini de marca - La Legende MERCEDES-BENZ (Rus Legenda Mercedes-Benz ).
Jocuri pentru calculator cu mașini Mercedes-Benz:
Mercedes-Benz de curse de camioane - camioane de curse
Mercedes-Benz Mondială Racing - arcade de curse cu un număr mare de mașini de marcă
Mercedes-Benz CLC vis Test Drive - un joc de promovare, creat în sprijinul Mercedes-Benz CLC-Class
Mercedes-Benz Accessories

Mercedes-Benz a fost producătoare de o varietate de accesorii cu numele său, cum ar fi articole de papetărie, brelocuri și mai mult.
Fapte interesante

09 februarie 1998 de către președintele Georgiei, Eduard Șevardnadze, a fost atacat în timp ce conducea la Tbilisi cu mașina "Mercedes S600". Masina blindata a salvat viața președintelui, în ciuda faptului că mașina a fost împușcat focuri de armă și susținut lovit de un lansator de grenade. Strike Force principala a preluat motorul de 12 cilindri.
În filmul Slumdog Millionaire, Mercedes-Benz a cerut ca logo-urile sale au fost eliminate de pe scena, unde are loc acțiunea în mahalale.
De trei stele-fascicul pe logo-ul Mercedes-Benz, dezvoltat în 1909, simbolizează succesul brandului pe pământ, în apă și în aer. Acest lucru se datorează faptului că societatea proprietarul marca Daimler produs în plus față de mașini și motoare de aeronave. De asemenea, o stea cu trei fascicul înseamnă trinitate mașină "Mercedes" pentru șofer, pasager și mecanica.
În Wörth am Rhein este una din cea mai mare fabrica din lume pentru producerea și asamblarea de camioane (3 milioane m ², 80.000 de unitati / an).

Daimler AG
Masini Maybach · Mercedes-Benz · Mercedes-AMG · inteligent
Camioane BharatBenz · Detroit Diesel · Freightliner · Maestru Motors · Mercedes-Benz · Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation · camioane Sterling · Western Star
Bus Master Motors · Mercedes-Benz Türk · Orion · Setra / EvoBus · Thomas Built Autobuze
Mercedes-Benz Vans
Belong Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (85%) · Maestru Motors (80%) · carburantilor pentru autovehicule Cooperare Cell (50,1%) · Beijing Benz (50%) · Tognum AG (50,0%) · EADS (22 41%) · Kamaz (10%) · Tesla Motors (10%) · Tata Motors (7%)
Parteneri Bosch · Mobil

No comments:

Post a Comment